BEZ POPLATKOV – Objednávky sú oslobodené od cla a budú doručené priamo k vašim dverám!
Topcoat

Zákaznícka podpora

Túto sekciu podpory sme vytvorili, aby sme vám pomohli získať okamžité odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sme v priebehu rokov dostali.

Ako môžem zadať objednávku?

Zadanie objednávky na Topcoat začína pridaním produktov do nákupného košíka. Vedľa každého produktu je tlačidlo "Pridať do košíka". Keď nájdete produkt, ktorý sa vám páči, kliknite na toto tlačidlo a pridajte ho do nákupného košíka.

Keď pridáte prvý produkt do nákupného košíka, na obrazovke sa zobrazí červený pásik s nápisom „V nákupnom košíku máte X produktov“. Pri pridávaní produktov do košíka sa červený pruh aktualizuje, aby ste mali prehľad o počte produktov, ktoré ste pridali do košíka.

Po dokončení pridávania všetkých produktov do nákupného košíka kliknutím na túto červenú lištu košík otvoríte. V nákupnom košíku si môžete prezrieť zoznam produktov, aktualizovať množstvá alebo vyradiť jeden alebo viac produktov, ak ste si to rozmysleli.

Ak chcete pridať ďalšie produkty, môžete ich prehliadať na stránke alebo stlačiť tlačidlo „Pokračovať v nákupe“. Produkty, ktoré ste už pridali, na vás budú stále čakať v nákupnom košíku. Platnosť košíka vyprší do 24 hodín od pridania prvého produktu, takže máte dostatok času vybrať si všetko, čo máte radi.

Keď vaša objednávka obsahuje všetky produkty, ktoré potrebujete, znova zadajte nákupný košík a skontrolujte spôsob doručenia. Potom skontrolujte spôsob, akým chcete objednávku prijať. Vo všetkých krajinách ponúkame doručenie od dverí k dverám (na vašu adresu), ale existujú aj iné spôsoby, ako môžete dostať naše produkty (napríklad vyzdvihnutím v partnerskej predajni alebo balíkomatom). Ak si zvolíte vyzdvihnutie objednávky u partnera alebo z balíkového automatu, budete mať na výber adresu partnera/automatu. Posledným krokom je výber spôsobu platby (v hotovosti pri doručení balíka, online kartou alebo inými dostupnými spôsobmi platby).

Po správnom skontrolovaní všetkých týchto možností skontrolujte, či máte v nákupnom košíku požadované produkty a množstvá. Ak máte platný kupón alebo kartu Red Prices, nezabudnite si ich aktivovať, aby ste znížili hodnotu svojej objednávky. Nezabudnite na darčeky, ktoré ponúkame takmer ku každej objednávke. Keď sa hodnota vašej objednávky dostane do jedného z hodnotových limitov, pre ktoré ponúkame darčeky, v nákupnom košíku budete mať k dispozícii tlačidlo „Vybrať darček“.

Ďalším krokom je zadanie dodacích a fakturačných údajov. Kliknite na tlačidlo „Doručenie a fakturácia“. Dostanete sa na novú stránku, kde musíte vyplniť formulár týkajúci sa vášho mena, adresy doručenia, telefónneho čísla kuriéra a e-mailovej adresy, ktorú použijeme na komunikáciu s vami. Starostlivo vyplňte polia vo formulári a odošlite objednávku!

Ihneď po odoslaní objednávky Vám automaticky príde potvrdzujúci email a SMS. Obe obsahujú informácie o vašej objednávke a odkaz na sledovanie objednávky. Môžete sa k nemu dostať kedykoľvek, keď budete chcieť vedieť stav svojej objednávky.

Tiež by vás mohlo zaujímať:

•  Musím sa pri objednávke registrovať?
•  Môžem platiť na dobierku?
•  Prečo nemôžem odoslať objednávku?
•  Chcem znova vidieť zoznam otázok