BEZ POPLATKOV – Objednávky sú oslobodené od cla a budú doručené priamo k vašim dverám!
Topcoat

Zákaznícka podpora

Túto sekciu podpory sme vytvorili, aby sme vám pomohli získať okamžité odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sme v priebehu rokov dostali.

Ako môžem odstrániť alebo upraviť produkty v nákupnom košíku?

Vedľa každého produktu v nákupnom košíku nájdete dva červené gombíky. Prvý, , umožňuje odstránenie produktu z nákupného košíka bez ohľadu na počet položiek pridaných do košíka. Druhá, , vám umožňuje zmeniť množstvo daného produktu. Pomocou tohto tlačidla môžete produkt aj vymazať. Stačí zadať číslo 0 vedľa množstva.

Tiež by vás mohlo zaujímať:

•  Aký je stav mojej objednávky?
•  Aké sú poplatky za dopravu?
•  Ako dlho trvá, kým príde objednávka?
•  Ako môžem zrušiť objednávku?
•  Ako môžem zmeniť produkty v objednávke?
•  Dodávate do iných krajín?
•  Chcem znova vidieť zoznam otázok